fbpx

חייגו

*3889

סיאט טראקו – רכב 7 מקומות
סיאט טראקו 7 מקומות

סיאט טראקו – רכב שטח שבעה מושבים שיש לו הרבה מה להציע

ביולי 2021 נחתה שחקנית חדשה בשוק רכבי השטח של ישראל, ושינתה את חוקי המשחק. אנחנו מדברים כמובן על סיאט טראקו, רכב פנאי שטח בינוני (D-SUV) מעוצב, מאובזר היטב, ובעל ביצועים שכדאי לזכור בנהיגת כביש כמו גם בנהיגה בדרכים משובשות ובשטח. סיאט טראקן מזכירה מאוד את סקודה קודיאק (בין השאר בשל השימוש המשותף בפלטפורמת MQB הרב תכליתית בבסיס שני הדגמים) ואת פג'ו 5008, שני דגמים נוספים של רכבי פנאי שטח בעלי שבעה מושבים. מבין שלושת אלה, ניראה כי הביצועים, האבזור והיכולות של טראקו מקנים לה עדיפות. למה כדאי לשקול את סיאט טראקו כרכב המשפחתי הבא שלכם?

סיאט טראקו 7 מושבים – אין צורך לבחור בין רכב משפחתי מרווח לבין נסיעת שטח מפנקת

סיאט היא חלק מקבוצת פולקסווגן, הכוללת גם מותגים נוספים כמו אאודי, בנטלי, פורשה, למבורגיני, וסקודה. כך יוצא שהטראקו חולק את מרכב MQB הפופולארי לא רק עם סקודה קודיאק אלא גם עם סיאט אטקה ופולקסווגן גולף, שני רכבים מקטגוריות קטנות יותר. הדגם המשווק בארץ הוא Xperience, עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים ו – 150 כ"ס, הנעה קדמית, ותיבת הילוכים רובוטית עם מצמדים כפולים המאפשרת חוויית נסיעה חלקה במיוחד.

הביצועים הטובים ביותר מבין השלוש

סיאט טראקו מאיץ מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 10.3 שניות. טראקן מסוגל להגיע בנסיעה נוחה על כביש פתוח מ – 50 קמ"ש ל – 110 קמ"ש בתוך 9.8 שניות, זה נתון מהיר יותר בשתי שניות ביחס לזה של פיג'ו המתחרה, וב – 0.4 שניות מהיר יותר מהקודיאק. ההיגוי של טראקן, כמו גם של הקודיאק, הוא רך ונעים – פחות עצבני וקופצני, ביחס לזה של הפג'ו 5008.

חווית נהיגה עוצמתית ומפנקת

סיאט נהנית ממוניטין של יצרנית רכבים המספקים חווית נהיגה מפנקת. כאן, הטראקן הוא מהרכבים הגדולים שסיאט מציעה והוא ללא ספק ה – SUV בממדים בינוניים הראשון שיוצא מפס הייצור שלה, ובכל זאת – חוויית הנהיגה, אחיזת הכביש והביצועים מנצחים. מבחינתנו, טראקן מנצחת את תחושת הנהיגה הרגישה לתנועות קלות המגיעה עם הפג'ו 5008 בזכות היגוי בעל תגובות רכות יותר. חוויית הנסיעה בסיאט טראקו היא מעולה גם בכבישים משובשים, בזכות מערכת מתלים משובחת המאפשרת תחושה יציבה ורכה גם בתנאי נהיגה פחות אופטימאליים, ואחיזת כביש נהדרת ביחס למשקל ולממדים. עיצוב חכם מאפשר מרחב נוסעים שקט יחסית, עם חסימה טובה גם של רעשי המנוע וגם של רעשים כלליים מבחוץ (כמו רוח, במהירויות גבוהות).

עיצוב ומרחב פנימי

טראקן מגיע בעיצוב שיקי של ג'יפ מנהלים, ופונה לקהל צעיר של משפחות המחפשות רכב מרווח עם אפשרות לנסיעה נוחה גם בכבישים "כפריים" ומשובשים. העיצוב החיצוני שלה דינאמי, חלק וייחודי, עם צמד פנסי לד ושבכה קדמית בצורת טרפז, בעיצוב המאפיין את רכבי החברה. פרופיל הרכב גבוה, מחוספס וחזק, ומאחור נמצא עיצוב אלגנטי עם צמד מפלטים מדומים בפס כרום מתכתי לרוחב בסיס המרכב.

העיצוב הפנימי זוכה לציון גבוה מבחינת נוחות: שילוב מוצלח של פקדי מגע וכפתורים פיזיים, עם מערכת מולטימדיה בגודל 9.3 אינץ', יאפשר שליטה מצויינת על מערכות הרכב ועל בקרת האקלים. בורר ההילוכים שבין המושבים הקדמיים הוא נוח וידידותי – ניראה כי בסיאט ויתרו על בורר ההילוכים המינימליסטי, שהיה קשה יותר לתפעול.

טראקן מגיע עם שתי שורות סטנדרטיות של שני מושבים מקדימה ועוד שלושה מאחור – ושני מושבים מתקפלים בשורה השלישית. כמו בקודיאק, גם בטראקן מושבים אלה יכולים להתאים לילדים אולם הם לא מספקים חוויית נסיעה נוחה או גישה טובה למבוגרים.

היא מציעה את נפח תא המטען המצומצם ביותר מבין שלושת המתחרות (כששורת המושבים השניה מקופלת, נפח המטען הוא "רק" 1,775 ליטרים, לעומת 1,940 ליטרים ב – 5008, ו – 2,005 של הקודיאק). אם לא מקפלים את מושבי השורה השנייה (באופן השימוש הנפוץ יותר של תא המטען), טראקן מציעה 700 ליטר של אחסון לעומת 702 ליטרים של ה – 5008.

אבזור מפנק שמנצח בקלות את הקודיאק

בתחום האבזור, אין לנו ספק שהטראקן את סקודה קודיאק, הן בהיבט של איכות גימור, עיצוב, וחומרי המרכב,  והן בהיבט של רשימת האביזרים ועזרי הבטיחות שהטראקו מגיעה איתם כסטנדרט. ברשימת האבזור הארוכה, האופיינית לרכבים ממשפחת פולקסווגן, אפשר למצוא בין השאר גג שמש פנורמי, מושבים קדמיים בעיצוב ספורטיבי עם זיכרונות למצב המושב בצד הנהג, אפשרות לשליטה על ההילוכים גם מגלגל ההגה, חיישני תאורה וחיישני גשם לנהיגה זהירה, מערכת מפתח חכם, חישוקי אלומיניום בקוטר 19 אינץ', תאורת לד, מסך מגע בגודל 9 אינץ' עם קישוריות מובנה לסמארטפון, ועוד המון.

ציוני בטיחות גבוהים

סיאט טראקן מגיעה כסטנדרט עם רשימה מספקת של עזרי בטיחות, בין השאר מערכת חיישני חניה ברוורס, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לבקרה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת ניטור לכלי רכב וכלי רכב דו גלגליים, מערכת בלימה אוטונומית, בשעת חירום, שבע כריות אוויר, ועוד. טראקן נהנית מציון בטיחות מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק NCAP ובציון של 97% בקטגוריית בטיחות במבחנים.

מחיר תחרותי ושנים של אמינות

סיאט נהנית באופן קבוע מציוני אמינות גבוהים בדירוגים ברחבי העולם, והיא מוכרת כרכב בעל תחזוקה נוחה יחסית ועלויות תחזוקה ממוצעים. כך, מחיר הרכישה של הטראקן הופך משתלם עם שנים של שימוש מהנה ללא תקלות צפויות.

סיכום: לסיאט טראקן יש הרבה מה להציע

סיאט טראקן הוא רכב פנאי שטח בגודל בינוני שמתאים למשפחה גדולה (אבל לא לשבעה מבוגרים), ומספק איכות נסיעה וחווית נהיגה נהדרות, עם מרחב פנימי מחושב ומעוצב בקפידה, אבזור מפנק, אחיזת כביש מצויינת, תגובות רכות ומתלים מעולים, ואמינות שתאפשר ליהנות מהרכב החדש שלכם למשך שנים רבות. מחפשים עוד פרטים על הרכב הבא שלכם? הצוות המקצועי שלנו כאן – ונשמח לעזור!

השאירו הודעה

ואחד מנציגנו יחזור אליך עם הצעה

תודה רבה על פנייתך

פרטיך התקבלו ואנו עושים כל מאמץ לחזור אליך בהקדם האפשרי.