fbpx

חייגו

*3889

ב מ וו COOPER S COOPER S

ב מ וו COOPER S COOPER S

להזמנה עתידית בלבד.

מיני היא סדרת רכבים עירוניים, קטנים, צבעוניים ושובבים, מבית ב מ וו. מיני היא חברת עתירת ניסיון שמייצרת את הדגמים העירוניים שלה, במראה דומה לזה המעודכן של היום, מאז שנות החמישים של המאה הקודמת. דגמי ה – S של ב מ וו מיני הם דגמי הספורט – והם אפילו ניצחו במרוץ הראלי במונטה קארלו בשנים 1964, 1965 ו – 1967.

ב מ וו קופר S עברה מתיחת פנים בשנת 2021, והיא מגיעה היום עם מנוע של 178 כ"ס, ומגיעה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 6.6 שניות. תיבת הילוכים חלקה וצריכת דלק של 15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, מבטיחים רכב נוח וזול לתחזוקה. ב מ וו קופר S מגיעה בסטנדרט עם חישוקי 17 אינץ', מערכת כניסה לרכב ללא מפתח, מערכות עזר לנהיגה כמו מערכת חיישנים לסיוע בחניה בנסיעה לאחור ומערכת התרעה על סטייה מנתיב, ועוד. מבחינת העיצוב – אין מה לדבר, לב מ וו קופר S יש הרבה מה להציע – מבחוץ, מדובר בעיצוב רטרו ייחודי לרכב ההיסטורי, ומבפנים, מיני הצליחו לשמור על הניחוח הנוסטלגי לצד החלפת רבים מהכפתורים המכאניים במסך דיגיטלי שמתאים למאה ה – 21. שורת הנהג מתאימה גם למבוגרים גדלי מידות, שורת המושבים השנייה היא צפופה (אחרי הכל, מדובר ברכב קטן), ותא המטען צנוע אם כי ניתן לוותר על שורת המושבים השנייה ולקבל נפח מרשים מאד של תא מטען.

בשורה התחתונה, חשוב לזכור שמדובר בגרסה הספורטיבית של ב מ וו מיני קופר. מדובר ברכב בעל אחיזת כביש מספקת, תגובות טובות ומהירות וחווית נהיגה מצויינת.

מנוע וביצועים

נפח מנוע : 1,998 ס"מק

משקל כולל : 1,775 ק"ג

178 כוח סוס

הנעה : 4X2

מערכת הילוכים אוטומאטית

מנוע בנזין

אבזור בטיחות

בלמי ABS

בקרת סטיה מנתיב

בקרת יציבות

ניתור מסלול מלפנים

חישני חגורות בטיחות

מספר כריות אוויר : 6

מרכב ואבזור

רכב הצ'בק

4 דלתות

4 חלונות חשמליים

5 מושבים

משקל כולל : 1,775 ק"ג

recIG1CqAxe2hLXXr

כל הסיבות לבחור אוטומקס

recIG1CqAxe2hLXXr

עד 100% מימון

טרייד אין בתנאים מועדפים​

אחריות יבואן​

רישום כבעלים ראשונים​

דרגות זיהום אוויר - ב מ וו COOPER S COOPER S

Make695Model176

רמת בטיחות - ב מ וו COOPER S COOPER S

השאירו הודעה

ואחד מנציגנו יחזור אליך עם הצעה

תודה רבה על פנייתך

פרטיך התקבלו ואנו עושים כל מאמץ לחזור אליך בהקדם האפשרי.