fbpx

חייגו

*3889

מה יותר שווה לקנות ג'יפ או רכב משפחתי?

חול המועד ראש השנה, השמש והרוח הנעימה עליכם בזמן שאתם מעמיסים על הרכב את המנגל, האוכל, הילדים ויוצאים לצפון. באיזה רכב כדאי לנסוע? האם כדאי לקנות ג׳יפ ולהרגיש גם את השטח, או להסתפק במשפחתית החסכונית שתביא אותנו לצימר בבטחה? 

לאחרונה נראים הרבה יותר ג׳יפים וג'יפונים חדשים על הכביש, אך כל רכב רביעי הוא עדיין הפרייבט המשפחתית. המיתוג הסקסי של הג'יפ קורע את המדבר, לצד שדה ראייה רחב, נוחות ואחסון, כמו גם הכנסת דגמים מוזלים ואפשרות לתשלומים חודשיים מביאים לכך שבקטגוריית הרכבים החדשים הג'יפ הוא הרכב הנרכש ביותר בשנתיים האחרונות. לצד זאת, ברכבי הליסינג ובשוק יד שנייה שולטת ביד רמה המכונית המשפחתית: מסורתית, אמינה, חסכונית, שתוביל אתכם בביטחון מלא בדרך לגן הילדים ולבית הספר. אז מה יותר טוב למשפחה? בדקנו עבורכם מהם ההבדלים המשמעותיים בין רכישת ג׳יפ למשפחתית. 

ג׳יפ VS משפחתית

  • מחיר – רכב משפחתי זול לייצור ולכן זול יותר, לפעמים בעשרות אחוזים. לעומת זאת, הערך של ג׳יפ צפוי להישמר טוב יותר בעתיד, בגלל הביקוש הגבוה והעולה. כשמדובר בפריסת תשלומים ההבדלים בין השניים מתגמדים לעשרות ומאות שקלים בחודש. 
  • דלק וטביעת רגל אקולוגית – בגלל נפח המנוע הגדול ג'יפים פולטים לאטמוספירה הרבה יותר פחמן, מה שמביא גם לצריכה גבוהה של דלק. לעומת זאת, ג׳יפים היברידיים או משולבים מביאים לניצול אנרגיה מירבי ולהפחתת הפגיעה בסביבה. בכל מקרה, אין ספק שהמשפחתית הקטנה צורכת ומזהמת פחות. 
  • ביצועים – אם בעבר נחשבה המכונית הפרטית לשולטת בלעדית בכביש העירוני, היום גם ג'יפים מבוססי רכב, קרוסאוברים, מדגימים ביצועים גבוהים בעיר. למשפחתית הקונבנציונלית יהיה קצת קשה להתמודד עם שבילי חצץ ושטח הררי. 
  • אחסון ונוחות – ג׳יפ הוא המנצח הגדול בקריטריון זה, עם בגאג׳ ענקי, יכולות גרירה ובנוסף אפשרויות ליצירת שטח נוסף בקיפול המושבים, לעומת תא מטען סטנדרטי של משפחתית. הג׳יפים מרווחים מאוד, מקדימה ומאחורה, אך לאחרונה נראים שיפורים בתחום זה גם במשפחתיות, שמאפשרות לילדיכם לפרוש את רגליהם בדרך הביתה בפקקים של השעה 4. 
  • בטיחות – נסיעה בטוחה היא הסימן הראשון של המכונית המשפחתית, והשיפורים שלה מתמקדים ביצירת מיגון נוסף ומירבי. משפחתית תהיה לרוב קלה לניווט, לעומת הג'יפ הגבוה, ומרכז הכובד המרכזי של הג'יפ שומר על היתרון עם זאת, המאסיביות של הג'יפ שומרת על שלמות הרכב, והמושבים הגבוהים מאפשרים ראיה טובה יותר של הכביש. 

השטח הפתוח או המרחב הבטוח

ההחלטה אם לקנות רכב משפחתי או ג׳יפ תלויה בסופו של דבר בכמה אתם והמשפחה אוהבים להתרווח בנוחות בזמן שאתם מגיעים, באפר ובאבק, למקומות היפים ביותר בארץ, או אם אתם מעדיפים לתייר לאורכה ולרוחבה של ישראל במחירי דלק שפויים ובביטחון מירבי. כך או אחרת, היום גם הג׳יפ וגם המשפחתית הן אופציות טובות וזמינות לכל המשפחה ולכל משפחה. 


מגזין עולם הרכב אוטומקס – מגוון מאמרים בנושאים שונים מעולם הרכב. אוטומקס יבואני רכב מציעה לכם מגוון רכבים חדשים ואיכותיים במחירים משתלמים ובתנאי מימון נוחים – ביבוא מקביל. באוטומקס תמצאו מקסימום רכב, מקסימום אמינות ומקסימום אחריות. למאמרים נוספים.

השאירו הודעה

ואחד מנציגנו יחזור אליך עם הצעה

תודה רבה על פנייתך

פרטיך התקבלו ואנו עושים כל מאמץ לחזור אליך בהקדם האפשרי.